luni, 11 august 2008

Castiga o excursie la Londra , 10.000 de tricouri si 20 de camere foto

SECTIUNEA 7. DESCRIEREA PREMIILOR

Numarul total de premii ale prezentei Campanii promotionale este de 10.021, din care:

  • 10.000 tricouri disponibile in 2 marimi (L si M) si 3 culori (negru, portocaliu si albastru):
  • Tricouri marimea L - 6.000: 2.000 tricouri portocalii, 2.000 tricouri negre, 2.000 tricouri albastre
  • Tricouri marimea M - 4.000: 1.300 tricouri portocalii, 1.400 tricouri negre, 1.300 tricouri albastre
- 20 camere foto digitale: 10 MP si 3x zoom optic, stabilizator optic de imagine, include obiectiv EF-S 18-55

- 1 excursie la Londra si Madrid, impreuna cu 1 prieten (persoana adulta). Premiul include:
- 2 bilete de avion Bucuresti - Londra, Londra - Madrid, Madrid - Bucuresti, clasa business
- cazare in Londra pentru 3 nopti si in Madrid pentru 3 nopti in hotel de minim 4*
- asigurarea meselor pentru toata perioada
- acces gratuit in locatiile selectate de catre Organizator.

Excursia va avea loc in perioada 14 - 20 Noiembrie 2008.

Organizatorul nu va plati nicio despagubire castigatorilor care nu pot participa la excursia castigata.

Valoarea totala comerciala estimata a premiilor este de 104.000 Euro (nu include TVA).

In cadrul acestei Campanii promotionale nu este posibila inlocuirea nici unuia dintre premiile oferite cu contravaloarea acestuia in bani sau cu alte beneficii. Premiile tricou se vor acorda in limita stocului disponibil de 10.000 bucati, dar si a culorilor si masurilor disponibile.

Toate premiile, cu exceptia marelui premiu, vor fi expediate prin curier intr-un interval de maxim 25 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor la adresa mentionata de catre castigator in formularul de creare a contului.

Consumatorii sunt direct responsabili pentru acuratetea datelor furnizate in formularul de creare a contului, iar daca acestea sunt gresite sau incomplete si premiul nu le poate fi livrat din aceste motive, nu se mai incearca livrarea premiului (nici in situatia in care consumatorul suna la infoline si isi da datele corecte). In plus, consumatorii sunt direct responsabili de modul in care pastreaza si folosesc numele de utilizator si parola contului.

Castigatorul va fi contactat de catre curier la adresa mentionata de catre consumator in formularul de creare a contului (sau la adresa la care a solicitat sa ii fie livrat premiul) de maxim 2 ori si i se vor lasa maxim 2 avizari ca a fost contactat (in interval de o saptamana). Daca in urma celor 2 vizite efectuate de catre curier, castigatorul nu a putut fi gasit la adresa si nici nu a sunat la firma de curierat pentru a stabili un alt interval orar pentru livrare, nu se va mai incerca livrarea premiului. Premiile vor ramane in depozitul firmei de curierat si pot fi revendicate telefonic de catre castigator pana la data de 31 Octombrie 2008. Dupa aceasta data, premiile se anuleaza si nu mai pot fi revendicate.

2 comentarii:

ssfanss spunea...

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala (denumita in continuare "Campania promotionala") este organizata de Philip Morris Trading S.R.L. (denumita in continuare "Organizatorul"), cu sediul central in Otopeni, Str. Horia, Closca si Crisan nr. 83-105, cladirea A, Judetul Ilfov, Romania.

Participantii la Campania promotionala sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei promotionale, potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare "Regulament Oficial").

Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea in ziarul Romania Libera, din data de 04 August 2008, fiind disponibil oricarui solicitant in mod gratuit prin scrisoare trimisa prin posta la adresa CP3, OP83, Bucuresti, Romania sau apeland linia telefonica a Campaniei promotionale 021 308.09.98 (tarif normal), de luni pana duminica, in intervalul 9:00 AM - 6:00 PM. Regulamentul Oficial va fi publicat integral si pe site-ul prezentei Campanii promotionale.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari intr-un ziar cotidian de larga circulatie nationala.

SECTIUNEA 2. ARIA GEOGRAFICA DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe site-ul www.younet.ro (denumit in continuare "Site").

SECTIUNEA 3. MARCILE PARTICIPANTE LA CAMPANIA PROMOTIONALA

La Campania promotionala participa variantele de pachete de tigarete care contin un insert referitor la aceasta Campanie promotionala. Organizatorul nu va schimba inserturile aflate si gasite de consumatori in pachetele de tigarete participante la precedentele campanii promotionale, cu inserturi participante la prezenta Campanie promotionala.

SECTIUNEA 4. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Campania promotionala va fi lansata pe data de 4 August 2008, ora 11:00 AM si va dura pana pe data de 5 Octombrie 2008, ora 10:59 AM (inclusiv).

SECTIUNEA 5. CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PROMOTIONALA

La aceasta Campanie promotionala pot participa numai cetatenii romani cu varsta peste 18 ani (impliniti pana la data inceperii prezentei Campanii promotionale), fumatori si care locuiesc in Romania. Participantii trebuie sa detina un numar de telefon mobil valabil in retelele Vodafone, Orange, Cosmote sau Zapp, la care sa poata fi contactati pe toata durata Campaniei promotionale. La Campania promotionala nu au dreptul sa participe angajatii Philip Morris Trading S.R.L., Philip Morris Romania S.R.L., Open Public Service S.R.L., Telcor Communications S.R.L., Leo Burnett & Target S.A., Starcom Media S.R.L, Senior Interactive S.R.L. si nici ai celorlalte societati comerciale implicate in aceasta actiune, precum si nici unii dintre membrii familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie, frate/sora).

Participarea la aceasta Campanie promotionala implica acceptarea prevederilor prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Inscrierea in Campania promotionala se face pe baza codului unic tiparit pe insertul din interiorul pachetelor participante la prezenta Campanie promotionala sau pe materialele trimise de catre Organizator adultilor fumatori prin alte mijloace de comunicare (corespondenta directa si / sau activitati promotionale). Codul este alcatuit din 7 caractere alfanumerice.

* Participarea la Campania promotionala se va face astfel:


1. Consumatorul va putea accesa Site-ul in cazul in care datele furnizate de catre consumator indica faptul ca acesta este major (are cel putin 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei promotionale), este fumator si accepta Termenii si Conditiile Site-lui;

2. Consumatorul trebuie sa-si creeze cont pe Site completand un formular sau sa acceseze contul deja creat;

3. Consumatorii adulti care isi vor crea cont pe Site isi vor alege numele de utilizator si parola in momentul crearii contului. Formularul care trebuie completat pe Site contine urmatoarele campuri: nume si prenume, data nasterii, sex, serie si numar BI/CI, telefon mobil, adresa de corespondenta, adresa de e-mail, telefon fix, certificarea faptului ca are peste 18 ani impliniti la data inceperii acestei Campanii promotionale si ca este fumator. Pentru castigatori, adresa mentionata pe Site va fi si adresa la care le va fi expediat premiul, prin curier.

Din momentul crearii, contul este valabil pe toata durata Campaniei promotionale si nu mai poate fi modificat, iar consumatorul poate participa la Campania promotionala numai accesand contul propriu. Un consumator isi poate crea un singur cont. Daca se constata ca si-a creat mai multe conturi, acestea se vor sterge si va ramane valabil primul cont creat. In plus, codurile participante la Campania promotionala care au fost inregistrate din aceste conturi vor fi anulate.

4. Dupa accesarea contului, consumatorul are posibilitatea de a participa la Campania promotionala introducand codul unic tiparit pe insertul din interiorul pachetelor participante la prezenta Campanie promotionala sau pe materialele trimise de catre Organizator adultilor fumatori prin alte mijloace de comunicare (corespondenta directa si / sau activitati promotionale).

Prin folosirea codului, consumatorul va avea 3 posibilitati de participare la Campania promotionala:

1. La Sectiunea "Cum castig un tricou?": consumatorul poate accesa aceasta Sectiune si isi poate realiza tricoul cu ajutorul imaginilor puse la dispozitie pe Site. Aceste imagini prezinta obiecte care incep cu litera "L" (32 imagini) si obiecte care incep cu litera "M" (34 imagini). Consumatorul trebuie sa isi aleaga cate o imagine pentru fiecare din cele 2 litere, sa selecteze masura (L sau M) si culoarea (portocaliu, negru sau albastru). Nu se pot selecta alte imagini sau alte dimensiuni / culori ale tricourilor.

Pentru a putea castiga un tricou, consumatorul trebuie sa introduca 3 coduri unice valide. Tricourile se vor acorda in limita stocului disponibil de 10.000 bucati, primilor participanti care si-au creat tricoul si au introdus 3 coduri valide. De asemenea, tricourile se acorda in limita stocului disponibil pentru o anumita culoare si marime. Un consumator poate castiga maxim 3 tricouri.

2. La Sectiunea "Cum castig o camera foto?": consumatorul poate accesa aceasta Sectiune si poate incarca o fotografie care trebuie sa prezinte/contina: persoana care incarca fotografia, minim 1 prieten (persoana adulta) si doua obiecte a caror denumire incepe cu literele "L", respectiv "M". Atat persoanei care incarca poza cat si prietenului trebuie sa li se vada cel putin fata (chipul).

Acestea sunt fotografii realizate de catre participanti si fiecare participant care incarca aceste fotografii garanteaza ca are dreptul de a le posta si ca a obtinut consimtamantul tuturor celorlalte persoane care apar in aceste fotografii. Participantul este de acord ca toate drepturile patrimoniale de autor sa revina Organizatorului si ca acesta din urma are dreptul sa afiseze aceste fotografii pe Site. Prin postarea acestor fotografii realizate de catre participanti, Organizatorul devine titularul exclusiv al drepturilor patrimoniale de autor asupra acestora, dobandind prin urmare, dreptul sa le utilizeze, sa le reproduca, sa le adapteze si sa le difuzeze/distribuie dupa cum va considera de cuviinta. Realizatorul fotografiei declarate castigatoare este de acord sa incheie orice act care sa ateste dobandirea de catre Organizator a drepturilor patrimoniale de autor asupra fotografiei postate, in orice moment si in orice imprejurare, la solicitarea Organizatorului. Participantii declarati castigatori consimt ca nu vor folosi pe viitor, in alte circumstante, fotografiile utilizate in cadrul Campaniei promotionale.

Fotografiile aprobate vor fi efectiv postate pe Site (vizibile celorlalti vizitatori / participanti) in maxim 48 de ore numai dupa verificarea lor de catre comisia Senior Interactive S.R.L., in continuare denumita "Comisie".

Codurile introduse pentru incarcarea de fotografii care nu au fost aprobate de catre Comisie nu vor intra in tragerea la sorti de la aceasta sectiune. Codurile folosite pentru Sectiunea "Cum castig un tricou" nu se pot introduce si la Sectiunea "Cum castiga o camera foto" si nici invers.
3. La Sectiunea "Cum castig o excursie la Londra & Madrid?": consumatorul poate accesa aceasta sectiune si poate inscrie coduri valide participante. In plus, toate codurile introduse la Sectiunile "Cum castig un tricou" si "Cum castig o camera foto?" sunt inscrise automat si la aceasta sectiune (inclusiv codurile introduse la sectiunea "Cum castig o camera foto?" pentru fotografii care au fost respinse de catre Comisie).

Un cod poate fi folosit o singura data pe durata Campaniei promotionale, dupa utilizare acesta devine inactiv.

* Premiile care pot fi castigate in cadrul Campaniei promotionale sunt detaliate la Sectiunea 7 "Descrierea premiilor"



1. La Sectiunea "Cum castig un tricou?":

- 10.000 tricouri (premii garantate in limita stocului disponibil)
Din momentul in care un consumator si-a realizat tricoul si a introdus 3 coduri unice valabile, devine automat castigatorul acestui tricou. Premiile se vor acorda primilor participanti care isi realizeaza tricourile si introduc coduri valabile, pana la epuizarea stocului. Un consumator poate castiga maxim 3 tricouri pe durata Campaniei promotionale.

Castigatorii vor fi informati pe Site si prin SMS cu privire la premiul castigat. Premiile vor fi expediate prin curier, in maxim 25 de zile lucratoare de la data castigarii lor, la adresa furnizata pe Site de catre castigator.

Pentru a intra in posesia acestor premii, castigatorii trebuie sa pastreze toate cele 3 inserturi din pachetele cu care a participat la aceasta Campanie promotionala in original, sau materialele promotionale primite de la Organizator pe care sunt tiparite codurile de participare. Acestea vor fi folosite pentru validarea premiului, iar castigatorul le va preda curierului, in original, in momentul inmanarii premiului castigat.

2. La Sectiunea "Cum castig o camera foto?":

La finalul Campaniei promotionale, toti participantii care au incarcat fotografii valide (postate pe Site) vor participa, la tragerea la sorti pentru castigarea celor 20 de camere foto. Codurile anulate ca urmare a dezactivarii conturilor de catre Organizator nu vor intra in aceasta tragere la sorti. Un consumator poate castiga maxim 1 camera foto.

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor celor 20 camere foto si a cinci rezerve va avea loc in data de 15 Octombrie 2008.

Castigatorii vor fi informati prin SMS si telefonic cu privire la premiul castigat. In cazul in care castigatorii nu accepta premiul sau nu pot fi contactati in maxim 5 zile lucratoare de la data desemnarii acestora, din motive independente de Organizator, acestia vor fi decazuti din drepturi si se va apela la prima rezerva. Daca nici prima rezerva nu poate fi contactata telefonic de catre Organizator in maxim 5 zile lucratoare sau nu poate intra in posesia premiului din motive independente de catre Organizator, se va apela la cea de-a doua rezerva. Urmand principiul de mai sus, se va incerca contactarea urmatoarei rezerve pana in momentul indeplinirii conditiilor de validare.
Premiile vor fi expediate prin curier, in maxim 25 de zile lucratoare de la data castigarii lor la adresa furnizata pe Site de catre castigator. Pentru a intra in posesia acestor premii, castigatorii trebuie sa pastreze insertul din pachetul participant la aceasta Campanie promotionala in original, sau materialele promotionale primite de la Organizator pe care este tiparit codul de participare, tot in original. Acestea vor fi folosite pentru validarea premiului, iar castigatorul le va preda curierului in momentul inmanarii premiului castigat.

3. Marele premiu - "Excursia la Londra & Madrid":

La sfarsitul Campaniei promotionale, toate codurile valabile participante indiferent de sectiunea la care au fost inscrise, intra in tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului marelui premiu: o excursie pentru castigator si un prieten (persoana adulta) la Londra si Madrid. Codurile anulate ca urmare a dezactivarii conturilor de catre Organizator nu vor intra in aceasta tragere la sorti.

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorului marelui premiu si a cinci rezerve va avea loc in data de 15 Octombrie 2008 si se va extrage castigatorul marelui premiu si 5 rezerve.

Castigatorul excursiei la Londra & Madrid va fi anuntat prin SMS si va fi contactat telefonic in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorului (tragerii la sorti), pentru a stabili detaliile referitoare la marele premiu.

In cazul in care castigatorul nu accepta premiul sau nu poate fi contactat in maxim 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorului, din motive independente de Organizator, acesta va fi decazut din drepturi si se va apela la prima rezerva. Daca nici prima rezerva nu poate fi contactata telefonic de catre Organizator in maxim 5 zile lucratoare de la data la care a fost indicat ca si castigatoare a marelui premiu sau nu poate intra in posesia premiului din motive independente de catre Organizator, se va apela la cea de-a doua rezerva. Urmand principiul de mai sus, se va incerca contactarea urmatoarei rezerve pana in momentul indeplinirii conditiilor de validare.

Pentru a intra in posesia acestui premiu, castigatorul trebuie sa pastreze insertul din pachetul participant la aceasta Campanie promotionala in original, sau materialele promotionale primite de la Organizator pe care este tiparit codul de participare, tot in original. Acestea vor fi folosite pentru validarea premiului, iar castigatorul le va preda Organizatorului in momentul inmanarii premiului.

In cazul in care insertul cu codul castigator a fost deja predat curierului (castigatorul a mai castigat alte premii in cadrul prezentei Campanii promotionale) nu se va mai solicita insertul.

Castigatorii premiilor vor primi doar premiile expres prevazute in prezentul Regulament Oficial. Castigatorii nu au optiunea primirii contravalorii in bani sau a altor obiecte si nici nu pot cere modificarea naturii, cantitatii, conditiilor si modului de acordare a premiilor.

SECTIUNEA 7. DESCRIEREA PREMIILOR

Numarul total de premii ale prezentei Campanii promotionale este de 10.021, din care:

* 10.000 tricouri disponibile in 2 marimi (L si M) si 3 culori (negru, portocaliu si albastru):
* Tricouri marimea L - 6.000: 2.000 tricouri portocalii, 2.000 tricouri negre, 2.000 tricouri albastre
* Tricouri marimea M - 4.000: 1.300 tricouri portocalii, 1.400 tricouri negre, 1.300 tricouri albastre

- 20 camere foto digitale: 10 MP si 3x zoom optic, stabilizator optic de imagine, include obiectiv EF-S 18-55

- 1 excursie la Londra si Madrid, impreuna cu 1 prieten (persoana adulta). Premiul include:
- 2 bilete de avion Bucuresti - Londra, Londra - Madrid, Madrid - Bucuresti, clasa business
- cazare in Londra pentru 3 nopti si in Madrid pentru 3 nopti in hotel de minim 4*
- asigurarea meselor pentru toata perioada
- acces gratuit in locatiile selectate de catre Organizator.

Excursia va avea loc in perioada 14 - 20 Noiembrie 2008.

Organizatorul nu va plati nicio despagubire castigatorilor care nu pot participa la excursia castigata.

Valoarea totala comerciala estimata a premiilor este de 104.000 Euro (nu include TVA).

In cadrul acestei Campanii promotionale nu este posibila inlocuirea nici unuia dintre premiile oferite cu contravaloarea acestuia in bani sau cu alte beneficii. Premiile tricou se vor acorda in limita stocului disponibil de 10.000 bucati, dar si a culorilor si masurilor disponibile.

Toate premiile, cu exceptia marelui premiu, vor fi expediate prin curier intr-un interval de maxim 25 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor la adresa mentionata de catre castigator in formularul de creare a contului.

Consumatorii sunt direct responsabili pentru acuratetea datelor furnizate in formularul de creare a contului, iar daca acestea sunt gresite sau incomplete si premiul nu le poate fi livrat din aceste motive, nu se mai incearca livrarea premiului (nici in situatia in care consumatorul suna la infoline si isi da datele corecte). In plus, consumatorii sunt direct responsabili de modul in care pastreaza si folosesc numele de utilizator si parola contului.

Castigatorul va fi contactat de catre curier la adresa mentionata de catre consumator in formularul de creare a contului (sau la adresa la care a solicitat sa ii fie livrat premiul) de maxim 2 ori si i se vor lasa maxim 2 avizari ca a fost contactat (in interval de o saptamana). Daca in urma celor 2 vizite efectuate de catre curier, castigatorul nu a putut fi gasit la adresa si nici nu a sunat la firma de curierat pentru a stabili un alt interval orar pentru livrare, nu se va mai incerca livrarea premiului. Premiile vor ramane in depozitul firmei de curierat si pot fi revendicate telefonic de catre castigator pana la data de 31 Octombrie 2008. Dupa aceasta data, premiile se anuleaza si nu mai pot fi revendicate.

SECTIUNEA 8. CONDITII DE VALIDARE

Pentru ca un consumator sa poata participa la aceasta Campanie promotionala, trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

A. Cerinte cu privire la consumator
1. Sa indeplineasca conditiile de la Sectiunea 5.
Verificarea conformitatii cu aceste conditii se va face de catre Organizator prin verificarea datelor (nume, prenume, serie si numar BI/CI) cu Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor (I.N.E.P.). In cazul in care in urma verificarii de catre I.N.E.P. se constata ca nu corespund datele sau ca persoana este minora, conturile corespunzatoare se vor sterge (dezactiva), iar dreptul acestor participanti la premiile castigate (in cazul in care exista) si de a participa la tragerile la sorti pentru sectiunile "Cum castig o camera foto?" si "Cum castig o excursie la Londra & Madrid?" se vor anula, iar respectivul consumator nu isi mai poate crea un alt cont pe toata durata Campaniei promotionale.

2. In perioada Campaniei promotionale sa cumpere un pachet de tigarete (respectand conditiile de la Sectiunea 6), avand codul unic inscriptionat pe insertul din interiorul pachetului sau sa primeasca de la Organizator un cod de participare prin alte mijloace de comunicare (corespondenta directa, activitati promotionale).

3. Sa-si creeze un cont pe Site si sa participe la una din cele 3 sectiuni ale Site-ului.

B. Cerinte cu privire la fotografia incarcata pe Site la Sectiunea "Cum castig o camera foto":

* Fotografiile incarcate de catre participanti pe Site, trebuie sa respecte urmatoarele :
+ nu sunt mai mari de 1MB;
+ sunt in format .jpg;
+ nu includ nici un minor;
+ nu se adreseaza minorilor;
+ nu induc ideea si nici nu contin mesaje conform carora produsele din tutun sau fumatul sunt benefice;
+ nu contin niciun mesaj ilegal sau imoral sau imagini ce descriu activitati periculoase sau antisociale sau discriminatorii in orice fel vreunei categorii sociala, sexuala sau de orice alta natura;
+ nu contin personaje din desene animate sau din filmele adresate minorilor;
+ nu contin persoane publice sau imagini caricaturale ale acestora;
+ nu includ sugestii conform carora fumatul conduce la cresterea performantelor sportive sau atletice, popularitatea, succesul profesional sau sexual sau ca produsele din tutun pot avea proprietati terapeutice sau efecte stimulative sau sedative sau ca pot rezolva diferite probleme personale;
+ nu contin remarci si nici nu vor face sugestii conform carora cei mai multi oameni sunt fumatori;
+ nici o scoala sau alte locuri frecventate predominant de minori nu vor aparea in fotografii, aceeasi obligatie incluzand, de asemenea, cladiri guvernamentale, apartinand administratiei sau altor institutii sau organizatii internationale, sau orice cladire care apartine unui cult religios;
+ nu contin referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate si nici nu vor pune accent pe marci cunoscute/notorii;
+ nu contin imagini sau aluzii facute in legatura cu marci detinute de Philip Morris sau de catre alte firme producatoare de tutun;
+ nu imita imagini aduse anterior la cunostinta publicului, afara de cazurile in care sunt lucrari satirice;
+ nu prezinta imagini cu persoane care fumeaza;
+ prezinta participantul care a incarcat poza si un prieten, iar acestora li se vede fata;
+ prezinta cel putin 2 obiecte: unul a carui denumire incepe cu litera "L" si unul a carui denumire incepe si litera "M".



* Inainte de afisarea pe Site, fotografiile vor fi validate de catre o comisie a Senior Interactive S.R.L..Validarea fotografiilor incarcate pe Site se va face pe intreaga durata a Campaniei promotionale.

* Elementele de identificare ale castigatorului sunt: codul unic de participare inregistrat pe Site (alcatuit din 7 caractere alfanumerice), numarul de telefon mobil furnizat pe Site, datele personale mentionate in formularul de creare a contului, numele de utilizator.

* Insertul/inserturile inscriptionat/inscriptionate cu codul/codurile castigator/castigatoare trebuie predat/predate curierului in original si atasat/atasate la procesul verbal semnat de catre castigator cu ocazia receptiei si verificarii premiului primit.

* In momentul livrarii premiului, consumatorii care au primit din partea Organizatorului coduri de participare prin alte mijloace de comunicare (corespondenta directa sau activitati promotionale) trebuie sa inmaneze curierului materialele pe care sunt tiparite codurile.



In momentul primirii premiului, castigatorii vor semna formularul de creare a contului pe care l-au completat pe Site, formular ca va fi inmanat apoi curierului. Castigatorul se obliga sa mentioneze pe Procesul verbal de predare-primire premiu, in baza prevederilor Codului Fiscal (conform caruia platitorii de venituri, cu regim de retinere la sursa a impozitelor, au obligatia sa depuna o declaratie privind calcularea si retinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit, la organul fiscal competent, pana la data de 30 iunie a anului fiscal curent pentru anul expirat) codul sau numeric personal din cartea de identitate. In cazul in care un castigator refuza sa indice codul sau numeric personal nu ii va fi inmanat premiul castigat, el urmand fi decazut din drepturile de a reclama acest premiu.

Premiile care se supun acestei situatii (indicarea CNP) sunt: camerele foto si marele premiu (Excursia la Londra si Madrid).

Vor fi anulate premiile castigate in urmatoarele cazuri:

* posesorul unui cod castigator nu preda curierului insertul/inserturile inscriptionat/inscriptionate cu codul/codurile castigator/castigatoare sau materialele pe care este tiparit codul;
* posesorul unui cod castigator nu poate dovedi sau nu doreste sa dovedeasca curierului identitatea si varsta cu ajutorul unui document valid (CI / BI, carnet de conducere, pasaport)
* in urma verificarii de catre I.N.E.P s-au constatat neconcordante in datele (nume, prenume, si serie si numar BI/CI) furnizate de catre consumator;
* consumatorul nu poate prezenta in original insertul/inserturile cu codul/codurile castigator/castigatoare.


SECTIUNEA 9. VERIFICARI SI SANCTIUNI:

In dorinta de a nu prejudicia nici un consumator adult fumator care doreste sa participe la Campania promotionala, Organizatorul isi rezerva dreptul sa poata efectua verificari in ceea ce priveste corecta participare la Campania promotionala.

In vederea aducerii la indeplinire a prevederii de mai sus, Organizatorul poate solicita participantilor care se afla in situatia descrisa mai sus sa faca dovada fizica a insertului aflat in pachetele de tigarete participante la Campania promotionala.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona, pentru toata perioada ramasa de desfasurare a Campaniei promotionale:

* participarea persoanelor care au introdus 170 coduri valabile.
* participarea persoanelor care au introdus 10 de coduri nevalabile (incorecte) pe zi.

In cazul in care, in urma verificarilor desfasurate de Organizator, rezulta ca procesul de participare a fost fraudat, Organizatorul isi rezerva urmatoarele drepturi:
- sa retraga participantilor dreptul la premiile obtinute ca rezultat al activitatii lor neconforme.
- sa reorganizeze sectiunile Site-ului astfel incat acestea sa reflecte situatia reala a premiilor.

SECTIUNEA 10. LINIA TELEFONICA DEDICATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

In perioada 4 August - 31 Octombrie 2008 (inclusiv), cei interesati pot suna la linia de telefon dedicata Campaniei promotionale: 021 308.09.98 (tarif normal) - pentru a afla mai multe detalii in legatura cu prezenta Campanie promotionala (Regulament Oficial, premii, modalitate de acordare a premiilor etc.), precum si pentru sugestii sau eventuale sesizari. La aceasta linie telefonica, Organizatorul primeste si solicitarile de furnizare a prezentului Regulament Oficial. Expedierea prezentului Regulament Oficial se face gratuit prin posta la adresa indicata de solicitant.
Programul de functionare a liniei telefonice este:

* de luni pana duminica, in intervalul orar 9:00 AM - 6:00 PM, in perioada 4 August - 5 Octombrie 2008 (inclusiv).
* de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00 AM - 6:00 PM, in perioada 6 Octombrie - 31 Octombrie 2008 (inclusiv).

In afara programului mentionat anterior si in zilele de sarbatori legale va exista un mesaj preinregistrat care va comunica apelantilor programul de functionare a liniei telefonice.

SECTIUNEA 11. RASPUNDERE

Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii promotionale nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea participarii la Campania promotionala datorita unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi defectiuni tehnice ale furnizorului de Internet sau ale operatorilor de telefonie mobila.
Fotocopiile, facsimilele si alte reproduceri ale insertului inscriptionat cu codul unic nu sunt acceptate. Prin inscrierea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial al Campaniei promotionale, precum si toate deciziile luate de Organizator si colaboratorii sai in toate problemele legate de implementarea Campaniei promotionale.
Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de catre participanti.

SECTIUNEA 12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Tuturor participantilor la prezenta Campanie promotionala le sunt garantate drepturile cu privire la protectia datelor cu caracter personal in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special drepturile persoanei vizate cu privire la informare, la accesul la date, dreptul de interventie, de opozitie, de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere. In intelesul Legii nr. 677/2001, principalele drepturi mai sus mentionate apartinand persoanelor vizate au urmatorul continut:

* Dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Astfel, la cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, adresata la CP 84 OP 83, Bucuresti, o data pe an, in mod gratuit, compania Philip Morris Trading S.R.L. va confirma daca utilizeaza date care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora.

* Dreptul de interventie asupra datelor: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit:
* dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
* dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
* realizarea notificarii catre tertele persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform pct. (i) sau (ii), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportional fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Astfel, Philip Morris Trading S.R.L. va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime toate acele date a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001

* Dreptul de opozitie: Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.


Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale: nume si prenume, data nasterii, sex, serie si numar BI/CI, telefon mobil, adresa, adresa de e-mail, telefon fix. Scopurile constituirii bazei de date sunt: confirmarea de catre I.N.E.P statutului de persoane adulte a participantilor,inmanarea premiilor castigatorilor, inregistrarea castigatorilor Campaniei promotionale, realizarea de rapoarte statistice cu privire la adultii fumatori, informarea acestora, prin diverse mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege), cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de catre Organizator. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor sai, a I.N.E.P (nume, prenume, serie si numar BI/CI), precum si a companiei de curierat angajate sa transmita premiile castigate in cadrul prezentei Campanii promotionale.
Prin completarea formularelor de creare a contului in cadrul prezentei Campanii promotionale, participantii care au optat in acest sens isi dau in mod expres consimtamantul ca datele lor (respectiv, nume si prenume, data nasterii, sex, serie si numar BI/CI, telefon mobil, adresa, adresa de e-mail si telefon fix) sa fie incluse in baza de date de fumatori adulti a companiei Philip Morris Trading S.R.L. si sa primeasca ocazional obiecte promotionale, precum si informatii prin posta, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare permise prin lege.
Toate aceste formulare devin proprietatea Philip Morris Trading S.R.L., cu toate drepturile aferente, inclusiv dreptul de a prelucra sau utiliza in scopuri de marketing direct informatiile continute, fara alte obligatii si plati ulterioare fata de persoana respectiva.
Prin inscrierea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial si cu prelucrarea datelor cu caracter personal si sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele si localitatea de resedinta sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati. In plus, castigatorul marelui premiu si prietenul lui vor fi de acord cu orice imagine sau film care urmeaza a fi difuzat dupa reintoarcerea in tara si care cuprind imagini sau filme din timpul excursiei.
La cererea scrisa, semnata si datata a persoanei respective, adresata la CP 84 OP 83, Bucuresti, o data pe an, in mod gratuit, compania Philip Morris Trading S.R.L. va confirma utilizarea datelor care o privesc sau va inceta orice prelucrare a acestora. De asemenea, Philip Morris Trading S.R.L. va rectifica, actualiza, bloca, sterge sau transforma in date anonime pe toate acelea a caror folosire nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Philip Morris Trading S.R.L. este inregistrata la ANSPDCP cu numarul de notificare 3971/2007.

SECTIUNEA 13. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea fiind in sarcina exclusiva a castigatorului. Orice alte cheltuieli care nu sunt acoperite in mod specific de acest Regulament Oficial vor fi suportate de catre castigator.

SECTIUNEA 14.INCETAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE

Prezenta Campanie promotionala poate inceta inaintea termenului mentionat in Sectiunea 4 numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie promotionala.

SECTIUNEA 15. LITIGII

In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie promotionala, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente romane in jurisdictia carora se afla Organizatorul.

Prin participarea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord sa respecte prevederile, termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

Anonim spunea...

de ce nu:)