sâmbătă, 7 iunie 2008

Castiga 2000 de lei

REGULAMENT CONCURS SMS 1800 - “Accepti sau Nu”

Concursul se va desfasura conform prezentului regulament care este respectarea lui este obligatorie pentru toti participantii.

Articolul 1 - Organizatorul Concursului

S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 6, bd. Timisoara, nr. 26Z, cladirea Anchor Plaza, cod postal 061331, telefon: + 4031 – 407 55 55, fax: + 4031 – 805 59 42, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/8139/19.05.2006, cod de inregistrare fiscala 18684823.

Articolul 2 - Publicarea Regulamentului

Acest regulament oficial este intocmit de Organizator si va fi adus la cunostinta publicului, conform legislatiei aplicabile din Romania, fiind disponibil, gratuit, incepand cu data de 05.06.08, pe site-ul www.kanald.ro si la sediul Organizatorului.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica modul de derulare a Concursului, dreptul de a intrerupe oricand desfasurarea Concursului, precum si dreptul de a modifica si/sau de a schimba si/sau de a completa prezentul Regulament oficial, fara ca participantii sa aiba dreptul la despagubiri.

Cu exceptia cazurilor in care in Regulament se prevede altfel, toate si oricare dintre modificarile Regulamentului vor intra in vigoare numai dupa ce ele sunt afisate pe site-ul www.kanald.ro.

Prin participarea la Concurs, Participantii isi dau acordul cu privire la cele mentionate in Regulament.

Articolul 3 - Descriere concurs “Accepti sau Nu”

Concursul SMS se adreseaza persoanelor fizice, care au implinit 18 ani, sunt titulari ai unui post telefonic in retelele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Cosmote, Zapp, si care in zilele de data de 05-06.06.2008, urmaresc programul “Accepti sau nu”. Pentru a castiga premiul pus in joc, participantii vor trimite raspunsul la intrebarea concursului la numarul de SMS specificat.

Concursul se desfasoara intr-o singura etapa, premiul fiind atribuit primei persoane care va trimite raspunsul corect la intrebare pusa de catre moderatorul emisinunii.

Startul si finalul concursului SMS vor fi anuntate la KANAL D in cad.
Articolul 4 - Mecanismul concursului

Telespectatorii care doresc sa participe la concurs vor trimite un SMS la numarul 1800 cu raspunsul la intrebarea afisata pe ecran/ pusa de catre prezentator in timpul programului “Accepti sau Nu”.

Prin participarea la concurs utilizatori declara si inteleg sa respecte intocmai Regulamentul.

Articolul 5 - Comenzi valide concurs

Pentru a participa la concurs, persoanele fizice trebuie sa trimita raspunsul corect la intrebare la numarul de SMS 1800, valabil in retelele Orange, Vodafone, Cosmote si Zapp.

  • 0.05 Euro/ SMS + TVA in retelele Orange, Vodafone si Cosmote
  • 0.06 USD/ SMS + TVA in reteaua Zapp

Nu exista nici o limita in privinat numarului maxim de SMS-uri pe care un participant le poate trimite in cadrul editiilor acestui concurs.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru mesajele trimise la alte numere de sms.

Articolul 6 - Desemnarea castigatorului

Va fi declarat castigator participantul care va trimite primul raspunsul corect la intrebarea din concurs.

Participantul cu timpul de reactie cel mai scurt (timpul scurs intre afisarea intrebarii pe ecran/ rostirea intrebarii de catre prezentator si primirea raspunsului corect) va fi declarat castigatorul premiului de 2000 Lei.

Concursul se incheie odata cu declarea castigatorului. Dupa incheierea fiecarui concurs, castigatorul va fi contactat telefonic de catre Organizator.

Articolul 7 - Premiile

Concursul se desfasoara intr-o singura etapa, in doua zile consecutive, mai exact in zilele de 05-06.06.08, premiul fiind in ambele cazuri in valoare de cate 2000 Lei.

Exista un singur castigator pentru fiecare dintre cele 2 zile de concurs specificate in prezentul Regulament.

Angajatii Organizatorului si rudele acestora pana la gradul II inclusiv, precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu vor putea participa la acest concurs, in sensul ca nu li se vor putea acorda nici un fel de premii.

Premiul va fi expediat castigatorului intr-un termen de maxim 60 zile lucratoare din ziua castigarii lor.

Concursul este organizat si se desfasoara strict pe teritoriul Romaniei, iar premiille concursului vor fi distribuite numai pe teritoriul Romaniei.

Eventualele impozite (datorate chiar si ca urmare a deciziei Organizatorului de a majora nivelul valoric al premiilor) vor fi suportate de castigator, in caz contrar castigatorul neavand dreptul de a intra in posesia premiului.

Valoarea premiului nu va fi conditionata de numarul de participanti sau de nivelul veniturilor generate in acest proiect.

Articolul 8 – Intrarea in posesia premiilor

Pentru a intra in posesia premiului, fiecare castigator trebuie sa fie disponibil la numarul de telefon de la care a expediat SMS-ul, pentru procurarea datelor care vor servi la expedierea premiului.

Pentru a i se acorda premiul, castigatorul este obligat sa comunice Organizatorului numele complet si adresa completa, seria si numarul C.I., precum si codul numeric personal (CNP).

Modalitatea de intarea in posesie a premiului va fi stabilita de comun acord de catre castigator si Organizator.

  • Premiul va fi trimis o singura data pe numele si la adresa indicata de castigator prin posta sau curier, sau poate fi ridicat personal de catre castigator de la sediul Organizatorului.
  • In cazul in care castigatorul nu se prezinta in termenul indicat de posta romana / curier pentru ridicarea premiului, acesta va fi returnat Organizatorului. In situatia in care premiul se returneaza la organizator, castigatorul poate revendica premiul in termen de 15 zile calendaristice de la data returnarii la organizator. Dupa expirarea acestui termen, respectivul castigator este decazut din dreptul de a revendica premiul.

Articolul 9 - Responsabilitatile participantilor la concurs si ale Organizatorului:

Prin participarea la concursul SMS, participantii:
  • Confirma ca SMS-urile expediate au caracter public si pot fi exploatate de catre organizator si/sau subcontractanti ai acestuia nelimitat teritorial si temporal, nelimitat din punct de vedere al numarului, tipului (continua, periodica, puctuala etc.), modalitatii (de sine statatoare ori combinata, alaturata, completata, modificata, transformata etc.), mijlocului (radio, tv, internet, inclusiv posta electronica, telefonie mobila etc.), cantitatii (in tot sau in parte) ori destinatiei utilizarii;
  • Accepta in totalitate si neconditionat toate prevederilor prezentului regulament, obligandu-se la respectarea acestora;
  • Accepta termenii si conditiile specifice serviciului de SMS oferit de operatorul sau de telefonie mobila, functionarea acestuia fiind responsabilitatea exclusiva a acestuia.

La cererea Organizatorului, castigatorul trebuie sa dovedeasca ca a efectuat plata facturii telefonice. Daca nu se poate face dovada, Organizatorului i se poate solicita de catre compania de telefonie mobila sa nu acorde premiul, pana la dovada platii facturii telefonice. Toti participantii sunt de acord cu neacordarea premiilor de catre Organizator, pana cand situatia debitelor catre compania de telefonie va fi clarificata.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru evitarea fraudarii concursului. Participarea la concurs, utilizand echipamente tehnice altele decat telefonul mobil, cum ar fi computerele sau alte echipamente tehnice conectate la telefoanele sau cartele SIM este interzisa. In cazul constatarii unei astfel de situatii, Organizatorul va proceda la descalificarea participantului si la nealocarea premiului/lor.

Organizatorul nu-si asuma nici-o raspundere cu privire la incapacitatea unor telespectatori de a accesa liniile telefonice puse la dispozitie si cu privire la nefunctionarea aparatelor telefonice ale acestora.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Prin participarea la concurs, utilizatori declara ca sunt de acord si ca nu vor solicita, in nici o modalitate, nici un fel de reparare materiala ori de orice alta natura si ca nu vor formula plangeri/sesizari impotriva Organizatorului si/sau furnizorului de serviciu in cazul in care dar fara a se limita la, sunt intalnite situatii in care: mesajele nu ajung la Organizator datorita unor erori de trimitere, trafic si/sau gestionare in servere; mesajele ajung in alta forma/format de natura a face imposibila participarea la Concurs; mesajele ajung cu o intarziere nejusificata, datorita unor probleme tehnice si/sau de trafic; exista erori de conectare la retea si/sau la serviciu; serviciu devine indisponibil sau se restrange in teritoriu/aplicatii din cauze de forta majora si/sau revizii tehnice neasteptate. Totodata, raspunderea Organizatorului nu poate fi retinuta, iar utilizatorul se declara de acord sa nu formuleze nici un fel de cerere/planegere/sesizare, dar fara a se limita la acestea, impotriva Organizatorului, pentru probleme tehnice/de comunicare/transfer de date aparuta ca urmare a unei utilizari incorecte a retelei/terminalului si/sau ca urmare a zonei (exemplu: intre cladiri inalte, in subsoluri – situatii de ecranare) in care se afla utilizatorul in momentul accesarii serviciului.

Regulamentul poate fi obtinut in forma scrisa in urma unei cereri formulate catre Organizator de catre concurenti.

In cazul in care mesajele SMS nu sunt primite din cauza retelei GSM/ CMDA sau din cauza unor defectiuni care tine de terti, organizatorul nu isi asuma nici o responsabilitate. Fiecare utilizator raspunde in totalitate in legatura cu orice problema care poate sa apara in legatura cu situatia abonamentului sau proprietatea telefonului GSM/ CDMA. Organizatorul nu raspunde de eventualele defectiuni tehnice, de incompatibilitate privind diferitele tipuri de modele de aparate GSM/ CDMA sau de orice alte probleme ce pot aparea in legatura cu aspectele software sau hardware. Prezentul regulament poate fi completat si modificat unilateral, in mod justificat, de organizator. Orice modificare adusa regulamentului va fi prezentata din timp participantilor (minimum 7 zile inainte).

Articolul 10 - Drepturile persoanei vizate in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal

Prin acceptarea prezentului Regulament, expeditorii sunt de acord sa intre in baza de date a Organizatorului sau de catre terte parti agreate de Organizator si sa primeasca de la acestia diverse anunturi sau mesaje publicitare, pe orice tip de canal de comunicare (SMS, email, posta etc).

10.1 Informarea persoanei vizate
  • identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
  • scopul in care se face prelucrarea datelor;
  • informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile in care pot fi exercitate;
  • orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinand seama de specificul prelucrarii.
10.2. Dreptul de acces la date
  • Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuity pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sent prelucrate de acesta.
  • Operatorul este obligat, in situatia in care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, impreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:

informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute in vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;

comunicarea intr-o forma inteligibila datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;

informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;

informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile in care pot fi exercitate;

informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a inainta plangere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.

  • Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
  • Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
10.3. Dreptul de interventie asupra datelor
  • Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:

dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte;

dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;

notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

  • Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va inainta operatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
  • Operatorul este obligat sa comunice masurile luate in temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
10.4. Dreptul de opozitie
  • Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
  • Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
  • In vederea exercitarii drepturilor prevazute mia sus persoana vizata va inainta operatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
  • Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
10.5. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
  • Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:

retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;

b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit. a).

Respectandu-se celelalte garantii prevazute de prezenta lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, in urmatoarele situatii:

- decizia este luata in cadrul incheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de incheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;

- decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.

10.6. Dreptul de a se adresa justitiei

§ Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost incalcate.

§ Orice persoana care a suferit un prejudiciu in urma unei prelucrari de date cu character personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.

§ Instanta competenta este cea in a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.

§ Cererea de chemare in judecata este scutita de taxa de timbru.

Articolul 11 - Litigii

In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la concursul sms, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane.

Participarea la acest Concurs implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulamentul.

Niciun comentariu: